Cennik usług
BIURO RACHUNKOWO-PRAWNE ŚMIGIEL&ŚMIGIEL
Cennik usług naszego biura
Poniżej prezentujemy Państwu koszt wszystkich usług świadczonych przez nas w ramach księgowości oraz działalności adwokata. Proponowane przez nas ceny uzależnione są zarówno od charakteru konkretnej usługi, ale i czasu, który zespół naszego biura rachunkowego bądź prawnik musi poświęcić na ich wykonanie.
Koszt usług świadczonych przez nasze biuro rachunkowe ulega zmianie także w zależności od ilości przekazywanych nam faktur, czy innych dokumentów. W przypadku obsługi kadrowo-płacowej uwarunkowany jest również liczbą zatrudnianych przez Państwa firmę pracowników, dla których będziemy prowadzić akta osobowe, czy sporządzać rozliczenia z US i ZUS. Przewidujemy ponadto możliwość negocjacji cen dla dużych przedsiębiorstw z Dąbrowy Górniczej i okolic, jak również tych firm, które prowadzą rozbudowaną księgowość i ewidencję podatkową.
W zakresie obsługi prawnej nasz cennik obejmuje jedynie koszt porad udzielanych przez prawnika. Pozostałe czynności, którymi zajmuje się adwokat, ustalane są z Klientem indywidualnie w trakcie spotkania, rozmowy telefonicznej bądź mailowo.
W zakresie obsługi księgowej i kadrowej nasz cennik prezentowany jest poniżej:
- stosunkowo niskie koszty obsługi,
- 1 zł za obsługę księgową dla nowo powstałych firm w pierwszym miesiącu (dot. firm, które zdecydują się na podpisanie umowy na okres min. 2 lat),
- możliwość wynegocjowania przez zdecydowane firmy obniżki kosztów księgowych w stosunku do aktualnie przez nie ponoszonych nawet do 20%,
- możliwość bezkosztowej obsługi, 15% mniej za polecenie klienta przez cały okres obsługi – przy poleceniu 7 klientów obsługa bezpłatna (przy wyższych stawkach za obsługę nowego klienta),
- bezpłatna pomoc w założeniu działalności, bezpłatne doradztwo w wyborze formy opodatkowania.
PODATKOWA KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
Obejmuje:
- Prowadzenie zapisów Książki Przychodów i Rozchodów,
- Prowadzenie ewidencji: sprzedaży, zakupu, VAT,
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
- Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do Urzędu Skarbowego,
- Sporządzanie zeznania rocznego.
od 1 do 15 dokumentów | 180,00 zł |
od 16 do 30 dokumentów | 320,00 zł |
od 31 do 50 dokumentów | 480,00 zł |
od 51 do 80 dokumentów | 640,00 zł |
od 81 do 100 dokumentów | 750,00 zł |
od 101 do 150 dokumentów | 940,00 zł |
powyżej 150 dokumentów | 250,00 zł za każde 50 dokumentów |
zeznanie roczne | 50,00 zł |
KSIĘGI HANDLOWE
Obejmuje:
- Prowadzenie zapisów księgi rachunkowej,
- Prowadzenie ewidencji VAT,
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
- Sporządzanie bilansów, rachunków zysków i strat na życzenie klienta,
- Sporządzanie dodatkowych analiz na potrzeby klienta,
- Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do Urzędu Skarbowego,
- Sporządzanie zeznania rocznego.
od 1 do 20 dokumentów | 600,00 |
od 21 do 50 dokumentów | 1100,00 zł |
od 51 do 100 dokumentów | 1800,00 zł |
od 101 do 250 dokumentów | 3000,00 zł |
powyżej 250 dokumentów | 450,00 zł za każde 50 dokumentów |
zeznanie roczne | 1300,00 zł |
OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA
Obejmuje:
- Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń urlopów, chorobowego pracowników,
- Sporządzanie oraz przekazywanie rozliczeń i deklaracji do Urzędu Skarbowego,
- Sporządzanie rozliczeń rocznych pracowników,
- Wystawianie zaświadczeń dla pracowników,
- Sporządzanie oraz przekazywanie rozliczeń i deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- Prowadzenie akt osobowych pracowników.
umowa cywilno-prawna | 18,00 zł |
pracownik | 30,00 zł |
POZOSTAŁE USŁUGI
Porada księgowa | 100,00 zł |
Porada prawna | 175,00 zł |
Sporządzanie pism | indywidualne uzgodnienia |
W przypadku dużej ilości dokumentów, specyfiki firmy, rozbudowanej księgowości stawki mogą być negocjowane.
Wszystkie podane ceny są cenami netto.